Profileringsartikler

Profileringsartikler som bygger lojalitet og styrker profilen din. Velg blant våre produkter som vil gi bedriften din riktig profilering.

Profileringsartikler er gode markedsføringsverktøy som styrker profilen din og bygger gode kunderelasjoner. Vi kan tilby profileringsartikler som passer for alle anledninger og som dekker de behovene du måtte ha. Enten du skal profilere deg på utstillinger og messer, ønsker å sende en ekstra takk eller hilsen til kunder, partnere og leverandører, eller bare vil styrke profilen din internt blant egne ansatte.


Beechfield®
Organic Cotton 6 Panel Dad Cap

Organic Cotton 6 Panel Dad Cap

6 panelers cap i Dad Cap modell. Gjort av 100% OCS sertifisert økologisk bomull. T...

Fra 105,00 kr

Ultimate 5 Panel Cap- Sandwich

Ultimate 5 Panel Cap- Sandwich

5-panel cap i 100% bomull. Buet brem. Kontrastpiping i brem. Regulerbar velcrolukn...

Fra 53,00 kr

Atlantis Headwear
Rainy-S

Rainy-S

Vannavvisende cap i resirkulert polyester ripstop. 5 paneler og buet brem. Teipede...

Fra 139,00 kr

Ultimate 5 Panel Cap

Ultimate 5 Panel Cap

5-panel cap i 100% bomull. Buet brem. Regulerbar velcrolukning. Perfekt for trykk ...

Fra 50,00 kr

Pro-Style Heavy Brushed Cotton Cap

Pro-Style Heavy Brushed Cotton Cap

En klassisk sportslig cap i mange attraktive fargekombinasjoner. Laget av 100% bør...

Fra 55,00 kr

Organic Cotton 6 Panel Dad Cap

Organic Cotton 6 Panel Dad Cap

En Dad cap i 100% sertifisert økologisk bomull. En trendy cap med et universelt ...

Fra 73,00 kr

BagBase®
Recycled Large Cooler Shoulder Bag

Recycled Large Cooler Shoulder Bag

Stor kjølebag med fullisolert hovedrom med glidelås. Frontlomme med glidelås, side...

Fra 304,00 kr

BagBase®
Recycled Mini Cooler Bag

Recycled Mini Cooler Bag

Kjølebag med fullisolert hovedrom med glidelås. Frontlomme med glidelås, innvendig...

Fra 134,00 kr

PF Concept
Joey lunsj kjølebag av GRS resirkulert canvas, 6L

Joey lunsj kjølebag av GRS resirkulert canvas, 6L

Joey lunsj kjølebag er produsert av svært holdbare og bærekraftige materialer, GRS...

Fra 160,00 kr

Norsk Dekor®
Brygg kjølebag

Brygg kjølebag

Middels stor kjølebag INKL trykk i 1 farge. Tykk polyester med isolerende alufolie...

Fra 39,67 kr

Toppoint®
Coolerbag

Coolerbag

Kjølebag i polyester med justerbar rem (120x3cm). Stort kjølerom samt en mindre lo...

Fra 79,92 kr

BagBase®
Recycled Mini Cooler Bag

Recycled Mini Cooler Bag

Pen, smart og funksjonell kjøleveske som holde mat og drikke kaldt. Bærehåndtak ov...

Fra 182,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Free P4m/taske

Multiverktøy Free P4m/taske

Dette er resultatet av årevis med tilbakemeldinger fra kunder og mange runder på t...

Fra 2159,20 kr

Leatherman®
Multikniv Free K4X

Multikniv Free K4X

Her får du mangfoldet til et multiverktøy sammen med portabiliteten til en multikn...

Fra 1599,20 kr

Leatherman®
Multiverktøy Wingmanm/ny taske

Multiverktøy Wingmanm/ny taske

Dette er et lett og smidig multiverktøy som passer godt i tursekken eller i verkt...

Fra 999,20 kr

Leatherman®
Multikniv Free K2

Multikniv Free K2

Dette er en multikniv som er bygd med tanke på den aller beste brukervennligheten....

Fra 1439,20 kr

Leatherman®
Multiverktøy Free T2

Multiverktøy Free T2

Dette multiverktøyet har 8 verktøy pakket inn i en svært smidig kropp. Store utfre...

Fra 719,20 kr

Leatherman®
Multiverktøy Raptor m/taske

Multiverktøy Raptor m/taske

Dette er et multiverktøy spesielt utviklet for ambulanse- og redningspersonell. I ...

Fra 1340,00 kr



Hvordan oppleves det å få en gave fra et firma?

De som mottar profileringsartikler fra en bedrift, opplever uten unntak dette som en svært hyggelig gest. De fleste mennesker er takknemlige for å «bli utsatt for» litt ekstra omtanke og raushet. Profileringsartikler bidrar til at bedriften får positive tanker tilbake fra mottaker, og er med på å signalisere at du som bedrift anser denne personen som viktig. Velg blant vårt brede utvalg av profileringsartikler.

Profileringsartikler som markedsføring?

Profilering i form av profileringsartikler er en viktig del av en bedrifts markedsføring. Ved å velge blant vårt store utvalg, kan bedriften din finne profileringsartikler som underbygger det ønskede etterlatte inntrykk av bedriften.

Profileringsartikler omfatter en lang rekke produkter og kategorier. Du kan sette ditt eget navn og preg på nær sagt hva som helst innenfor vårt utvalg av profileringsartikler. Nesten alle bedrifter benytter seg av en eller annen form for profileringsartikler, ved ulike tilfeller og anledninger. Noen ganger kan det dreie seg om enkle, kampanjerelaterte profileringsartikler, mens i andre sammenhenger ønsker bedriften å benytte seg av mer eksklusive produkter av høy kvalitet.

Profileringsartikler - Er de nyttige og varer lenge?

Profileringsartikler er vanligvis nyttige gjenstander som blir tatt vare på og som benyttes jevnlig, enten det er en enkel penn som brukes i jobbsammenheng, en nøkkelring som brukes i hverdagen eller en t-skjorte som sprer ditt glade budskap til brukerens omgivelser.

Jo større nytteverdi og jo lenger levetid de ulike typene av profileringsartikler har for brukeren, desto mer vil denne personen sette pris på deg som avsender. Hyppig bruk av profileringsartikler vil dessuten gi bedriften kontinuerlig oppmerksomhet og påminnelser om dens eksistens.

Hvordan fungerer en profileringsartikkel?

Profileringsartikler bidrar i stor grad til å øke oppmerksomhet og gjenkjennelse - samtidig som de vil kunne spre et budskap og tiltrekke seg nye kunder. Målsettingen for å benytte profileringsartikler vil alltid være å øke bedriftens omsetning. Kjennskap, kunnskap og lojalitet er av avgjørende betydning for en bedrifts bunnlinje, og bygges bl.a. gjennom en bevisst bruk av ulike typer profileringsartikler.

Profileringsartikler som samtalestarter?

Profileringsartikler er også et gode virkemidler for å starte en samtale med eventuelle nye kunder - på messer, ved et event eller på andre viktige arenaer. Når man benytter seg av profileringsartikler, er det betydelig større sannsynlighet for at omverden vil være mottakelige for budskapet ditt - og ikke minst for produkter og tjenester du ønsker å selge.

Når en bedrift benytter seg av profileringsartikler, oppleves dette som en vennlig gest av de som mottar disse. Det ligger iboende i et menneskes natur at han eller hun som er mottaker har behov for å utvise en form for takknemlighet i ettertid. I de fleste tilfeller betyr det at bedrifter som benytter seg av profileringsartikler, kommer til å prioriteres fremfor andre bedrifter som verken er synlige eller viser omverdenen oppmerksomhet.

Profileringsartikler - påminnelse om din eksistens

Profileringsartikler bidrar til at du blir sett - og husket. Hvem liker vel ikke å få ting som er nyttige? Og som samtidig er gratis? Profileringsartikler blidgjør ansatte, kunder, samarbeidspartnere og andre interesserte - og fremmer både profilering og merkevare. Med profileringsartikler kan du markedsføre deg og spre glede samtidig! Profileringsartikler kan spre positive følelser i lang tid og er kontinuerlige påminnelser om din eksistens.

Planlegger dere event eller kickoff?

Eller er dere bare på jakt etter nyttige produkter av høy kvalitet for å profilere dere generelt? Vi har profileringsartikler og reklameartikler for alle anledninger.
Profileringsartikler - Hvordan blir de mottatt?
Den beste reklameplassen for bedriften og merkevaren din kan utmerket godt befinne seg på en av våre profileringsartikler ? der du kan oppnå høy oppmerksomhet til lavest mulig kostnad, uten at du bruker «utestemme». Vi kan trykke logoen og budskapet ditt på diverse profileringsartikler, som alle utelukkende blir mottatt med glede. Her kan du spre ditt glade budskap uten å være påtrengende, på produkter som uansett bli opplevd og mottatt positivt.

Hva er egentlig profilering i følge "Store Norske Leksikon"?

I følge Store norske leksikon er definisjonen som følger (ordrett gjengitt):

"Profilering er å skape og opprettholde en identitet og omdømme av et foretak, organisasjon, destinasjon eller produkt.

Det vil kunne ha en positiv innvirkning på interne relasjoner så vel som på relasjoner til kunder og andre forbindelser i tillegg til foretakenes egne produkter. Produktprofilering bidrar til å skape produktets identitet og image og gjøre det gjenkjennelig som et attraktivt alternativ til konkurrerende produkter. Markedskommunikasjon benyttes til å vedlikeholde bedriftens og produktenes omdømme og relasjoner til marked og samfunn. Et reklamebyrå eller designbyrå benyttes til å utføre produksjon av helhetlige prosjekter for bedrifts- og produktprofilering for oppdragsgiverne.

Et eksempel er profileringen av Norge som turistmål i utlandet: For statsbudsjettet i 2018 bevilget regjeringen 231 millioner kroner til dette formålet. Målsetningen med markedsføringen av merkevaren Norge er å øke kjennskapen til og kunnskapen om Norge, slik at potensielle turister får en positiv oppfatning og velger Norge som reisemål.

Resultat av profilering kan kontrolleres ved hjelp av fokusgruppe eller spørreskjema metode der representanter for målgruppen blir bedt om å vurdere foretakets og/eller produktets relative posisjon med hensyn til kvalitet, moteriktighet, pris eller lignende. Dersom resultatet viser avvik fra ønsket profil kan bedriften ta grep for å rette opp profilen."

Se våre utvalgte kategorier: