NETTBUTIKK - Velg blant 1000-vis av produkter

Profileringsartikler

Profileringsartikler som bygger lojalitet og styrker profilen din. Velg blant våre produkter som vil gi bedriften din riktig profilering.

Profileringsartikler er gode markedsføringsverktøy som styrker profilen din og bygger gode kunderelasjoner. Vi kan tilby profileringsartikler som passer for alle anledninger og som dekker de behovene du måtte ha. Enten du skal profilere deg på utstillinger og messer, ønsker å sende en ekstra takk eller hilsen til kunder, partnere og leverandører, eller bare vil styrke profilen din internt blant egne ansatte.


Classic Jockey Cap

Classic Jockey Cap

With the characteristic 5-panel shape and low profile fit, the classic jockey cap ...

Fra 168,00 kr

YP Classic 5-Panel Prem Curved Visor Snapback Cap

YP Classic 5-Panel Prem Curved Visor Snapback Cap

Classy cap in the trendy 5-panel style: the plain-colored cap offers a straight lo...

Fra 167,00 kr

5-Panel Curved Classic Snapback

5-Panel Curved Classic Snapback

This casual yet hip companion will support any style you come up with. Classy colo...

Fra 185,00 kr

Unstructured 5-Panel Snapback

Unstructured 5-Panel Snapback

Time to chill: at first glance, the Unstructured 5-Panel Snapback looks like the c...

Fra 167,00 kr

Flexfit 5 Panel

Flexfit 5 Panel

Individualized styles require good basics ? such as the Flexfit 5 Panel: with its ...

Fra 185,00 kr

5-Panel Retro Trucker 2-Tone Cap

5-Panel Retro Trucker 2-Tone Cap

Add some contrast: the 5-Panel Retro Trucker 2-Tone Cap has the typical advantages...

Fra 128,00 kr

XD Collection®
Impact Aware 2-i-1 ryggsekk og kjølebag

Impact Aware 2-i-1 ryggsekk og kjølebag

Impact Aware 2-i-1-ryggsekken og kjølebag er den perfekte hverdagsryggsekken. Med ...

Fra 482,00 kr

XD Xclusive®
Fargo RPET kjøleryggsekk

Fargo RPET kjøleryggsekk

Denne RPET kjøle-ryggsekken har et stort hovedrom som rommer opptil 16 bokser elle...

Fra 287,00 kr

XD Collection®
Explorer utendørs kjøleryggsekk

Explorer utendørs kjøleryggsekk

Denne kjøleryggsekken kan gi deg kjølig drikke eller måltid når og hvor som helst ...

Fra 216,00 kr

XD Xclusive®
Fargo RPET kjøletote

Fargo RPET kjøletote

Denne stilige kjøle-toten har plass til stående oppbevaring for 4 1,5L flasker. De...

Fra 170,00 kr

XD Collection®
Explorer bærbar utendørs kjølebag

Explorer bærbar utendørs kjølebag

Denne solide kjølebagen er ideell for å holde mat og drikke fersk. Denne sammenleg...

Fra 168,00 kr

XD Xclusive®
Fargo RPET kjølebag

Fargo RPET kjølebag

RPET kjølebag med en stor hovedlomme som har plass til opptil 8 bokser. Glidelåslo...

Fra 180,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Charge pluss m/molle

Multiverktøy Charge pluss m/molle

Dette er et multiverktøy med en rekke praktiske funksjoner som passer både for red...

Fra 2560,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Rebar m/molle

Multiverktøy Rebar m/molle

Dette er et kompakt multiverktøy spekket med nyttige verktøy. Rebar passer like go...

Fra 1160,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Surge m/molle

Multiverktøy Surge m/molle

Dette er en skikkelig verktøykasse av et multiverktøy. Surge har en kraftig tang, ...

Fra 2240,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Free P2m/taske

Multiverktøy Free P2m/taske

Gjør deg klar for neste generasjons multiverktøy fra Leatherman. Free P2 er design...

Fra 1920,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Signal Topo m/taske

Multiverktøy Signal Topo m/taske

Dette er en real villmarksmodell av et multiverktøy. Signal har en rekke verktøy s...

Fra 1920,00 kr

Leatherman®
Multiverktøy Curl m/taske

Multiverktøy Curl m/taske

Dette er et kompakt multiverktøy spekket med nyttige verktøy. Med Curl multifunksj...

Fra 1520,00 kr



Hvordan oppleves det å få en gave fra et firma?

De som mottar profileringsartikler fra en bedrift, opplever uten unntak dette som en svært hyggelig gest. De fleste mennesker er takknemlige for å «bli utsatt for» litt ekstra omtanke og raushet. Profileringsartikler bidrar til at bedriften får positive tanker tilbake fra mottaker, og er med på å signalisere at du som bedrift anser denne personen som viktig. Velg blant vårt brede utvalg av profileringsartikler.

Profileringsartikler som markedsføring?

Profilering i form av profileringsartikler er en viktig del av en bedrifts markedsføring. Ved å velge blant vårt store utvalg, kan bedriften din finne profileringsartikler som underbygger det ønskede etterlatte inntrykk av bedriften.

Profileringsartikler omfatter en lang rekke produkter og kategorier. Du kan sette ditt eget navn og preg på nær sagt hva som helst innenfor vårt utvalg av profileringsartikler. Nesten alle bedrifter benytter seg av en eller annen form for profileringsartikler, ved ulike tilfeller og anledninger. Noen ganger kan det dreie seg om enkle, kampanjerelaterte profileringsartikler, mens i andre sammenhenger ønsker bedriften å benytte seg av mer eksklusive produkter av høy kvalitet.

Profileringsartikler - Er de nyttige og varer lenge?

Profileringsartikler er vanligvis nyttige gjenstander som blir tatt vare på og som benyttes jevnlig, enten det er en enkel penn som brukes i jobbsammenheng, en nøkkelring som brukes i hverdagen eller en t-skjorte som sprer ditt glade budskap til brukerens omgivelser.

Jo større nytteverdi og jo lenger levetid de ulike typene av profileringsartikler har for brukeren, desto mer vil denne personen sette pris på deg som avsender. Hyppig bruk av profileringsartikler vil dessuten gi bedriften kontinuerlig oppmerksomhet og påminnelser om dens eksistens.

Hvordan fungerer en profileringsartikkel?

Profileringsartikler bidrar i stor grad til å øke oppmerksomhet og gjenkjennelse - samtidig som de vil kunne spre et budskap og tiltrekke seg nye kunder. Målsettingen for å benytte profileringsartikler vil alltid være å øke bedriftens omsetning. Kjennskap, kunnskap og lojalitet er av avgjørende betydning for en bedrifts bunnlinje, og bygges bl.a. gjennom en bevisst bruk av ulike typer profileringsartikler.

Profileringsartikler som samtalestarter?

Profileringsartikler er også et gode virkemidler for å starte en samtale med eventuelle nye kunder - på messer, ved et event eller på andre viktige arenaer. Når man benytter seg av profileringsartikler, er det betydelig større sannsynlighet for at omverden vil være mottakelige for budskapet ditt - og ikke minst for produkter og tjenester du ønsker å selge.

Når en bedrift benytter seg av profileringsartikler, oppleves dette som en vennlig gest av de som mottar disse. Det ligger iboende i et menneskes natur at han eller hun som er mottaker har behov for å utvise en form for takknemlighet i ettertid. I de fleste tilfeller betyr det at bedrifter som benytter seg av profileringsartikler, kommer til å prioriteres fremfor andre bedrifter som verken er synlige eller viser omverdenen oppmerksomhet.

Profileringsartikler - påminnelse om din eksistens

Profileringsartikler bidrar til at du blir sett - og husket. Hvem liker vel ikke å få ting som er nyttige? Og som samtidig er gratis? Profileringsartikler blidgjør ansatte, kunder, samarbeidspartnere og andre interesserte - og fremmer både profilering og merkevare. Med profileringsartikler kan du markedsføre deg og spre glede samtidig! Profileringsartikler kan spre positive følelser i lang tid og er kontinuerlige påminnelser om din eksistens.

Planlegger dere event eller kickoff?

Eller er dere bare på jakt etter nyttige produkter av høy kvalitet for å profilere dere generelt? Vi har profileringsartikler og reklameartikler for alle anledninger.
Profileringsartikler - Hvordan blir de mottatt?
Den beste reklameplassen for bedriften og merkevaren din kan utmerket godt befinne seg på en av våre profileringsartikler ? der du kan oppnå høy oppmerksomhet til lavest mulig kostnad, uten at du bruker «utestemme». Vi kan trykke logoen og budskapet ditt på diverse profileringsartikler, som alle utelukkende blir mottatt med glede. Her kan du spre ditt glade budskap uten å være påtrengende, på produkter som uansett bli opplevd og mottatt positivt.

Hva er egentlig profilering i følge "Store Norske Leksikon"?

I følge Store norske leksikon er definisjonen som følger (ordrett gjengitt):

"Profilering er å skape og opprettholde en identitet og omdømme av et foretak, organisasjon, destinasjon eller produkt.

Det vil kunne ha en positiv innvirkning på interne relasjoner så vel som på relasjoner til kunder og andre forbindelser i tillegg til foretakenes egne produkter. Produktprofilering bidrar til å skape produktets identitet og image og gjøre det gjenkjennelig som et attraktivt alternativ til konkurrerende produkter. Markedskommunikasjon benyttes til å vedlikeholde bedriftens og produktenes omdømme og relasjoner til marked og samfunn. Et reklamebyrå eller designbyrå benyttes til å utføre produksjon av helhetlige prosjekter for bedrifts- og produktprofilering for oppdragsgiverne.

Et eksempel er profileringen av Norge som turistmål i utlandet: For statsbudsjettet i 2018 bevilget regjeringen 231 millioner kroner til dette formålet. Målsetningen med markedsføringen av merkevaren Norge er å øke kjennskapen til og kunnskapen om Norge, slik at potensielle turister får en positiv oppfatning og velger Norge som reisemål.

Resultat av profilering kan kontrolleres ved hjelp av fokusgruppe eller spørreskjema metode der representanter for målgruppen blir bedt om å vurdere foretakets og/eller produktets relative posisjon med hensyn til kvalitet, moteriktighet, pris eller lignende. Dersom resultatet viser avvik fra ønsket profil kan bedriften ta grep for å rette opp profilen."